Politica de confidențialitate

  • Home
  • Politica de confidențialitate
Shape Image One

Această politică de confidențialitate a fost atualizată la 16 mai 2023

Această notificare de confidențialitate pentru JOY LEARNING CENTRE S.R.L. („Compania„, „noi”, „pe noi” sau „al nostru”), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, utiliza și/sau partaja („procesa„) informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile„), cum ar fi atunci când:

  • vizitați site-ul nostru web la adresa https://www.joylearning.ro sau orice alt site web al nostru care are un link către acest aviz de confidențialitate. 
  • vă implicați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv orice fel de vânzări, marketing sau evenimente.

Întrebări sau nelămuriri? Citirea acestei notificări privind confidențialitatea vă va ajuta să vă înțelegeți drepturile și opțiunile privind confidențialitatea. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre. Dacă aveți în continuare întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la contact@joylearning.ro.

 

REZUMATUL PUNCTELOR-CHEIE

 

Acest rezumat prezintă punctele cheie din notificarea noastră privind confidențialitatea, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe linkul care urmează fiecărui punct cheie sau utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.

 

Ce informații personale prelucrăm? Atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să prelucrăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu JOY LEARNING CENTRE S.R.L. și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați.

 

Prelucrăm informații personale sensibile? Putem prelucra informații personale sensibile atunci când este necesar, cu consimțământul dvs. sau în conformitate cu legea aplicabilă.

 

Primim informații de la terțe părți? Nu primim nicio informație de la terți.

 Cum procesăm informațiile dumneavoastră? Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dvs. în alte scopuri, cu acordul dvs. Prelucrăm informațiile dvs. numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru.

 

În ce situații și cu ce tipuri de părți împărtășim informațiile personale? Putem partaja informații în anumite situații și cu anumite categorii de părți terțe.

 

Cum păstrăm informațiile dumneavoastră în siguranță? Dispunem de procese și proceduri organizaționale și tehnice pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică pe internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură, astfel încât nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte părți terțe neautorizate nu vor putea să ne învingă securitatea și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră.

 

Care sunt drepturile dumneavoastră? În funcție de locul în care vă aflați din punct de vedere geografic, legea aplicabilă în materie de confidențialitate poate însemna că aveți anumite drepturi în ceea ce privește informațiile dumneavoastră personale.

 

Cum vă exercitați drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este prin contactarea noastră. Vom lua în considerare și vom acționa în urma oricărei solicitări în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

 

Doriți să aflați mai multe despre ceea ce face JOY LEARNING CENTRE S.R.L. cu orice informație pe care o colectăm? ? Revizuiți în întregime notificarea privind confidențialitatea.

 

CUPRINS

 

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

3. PE CE TEMEIURI JURIDICE NE BAZĂM PENTRU A PRELUCRA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

5. CARE ESTE POZIȚIA NOASTRĂ FAȚĂ DE SITE-URILE WEB ALE TERȚILOR?  

6. FOLOSIM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

7. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

8. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?

9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LA CONFIDENȚIALITATE?

10. COMENZI PENTRU FUNCȚIILE „DO-NOT-TRACK

11. REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?

12. REZIDENȚII DIN VIRGINIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?

13. FACEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?

14. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?

15. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

 

 

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

 

Informații personale pe care ni le dezvăluiți

 

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.

 

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați pe Servicii, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și Serviciile noastre, atunci când participați la activitățile de pe Servicii sau atunci când ne contactați în alt mod.

 

Informații personale furnizate de dumneavoastră. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • nume
  • numere de telefon
  • adrese de e-mail
  • adrese poștale
  • titluri de locuri de muncă
  • nume de utilizator
  • parole
  • preferințe de contact
  • date de contact sau de autentificare
  • adrese de facturare
  • numerele cardurilor de debit/credit

Informații sensibile. Atunci când este necesar, cu consimțământul dvs. sau în conformitate cu legea aplicabilă, prelucrăm următoarele categorii de informații sensibile:

  • date despre elevi

Date de plată. Este posibil să colectăm datele necesare pentru a vă procesa plățile în cazul în care efectuați cumpărături, cum ar fi numărul instrumentului de plată și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt stocate de NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L.. Puteți găsi linkul (linkurile) privind notificarea lor de confidențialitate aici: https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/

 

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați orice modificare a acestor informații personale.

 

Informații colectate automat

 

Pe scurt: Unele informații – cum ar fi adresa dumneavoastră de protocol Internet (IP) și/sau caracteristicile browser-ului și ale dispozitivului – sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

 

Colectăm în mod automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele dvs. sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browser-ului și ale dispozitivului, sistemul de operare, preferințele lingvistice, URL-urile de trimitere, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și în scopuri interne de analiză și raportare.

 

La fel ca multe întreprinderi, colectăm informații și prin intermediul cookie-urilor și al altor tehnologii similare.

 

Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Date de jurnal și de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de servicii, de diagnosticare, de utilizare și de performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișiere jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dumneavoastră IP, informații despre dispozitiv, tipul de browser și setările și informații despre activitatea dumneavoastră în cadrul Serviciilor (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dumneavoastră, paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi funcțiile pe care le utilizați), informații despre evenimente ale dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoarte de eroare (denumite uneori „crash dumps”) și setările hardware).
  • Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date despre dispozitiv pot include informații cum ar fi adresa IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și ale aplicației, locația, tipul de browser, modelul de hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații despre configurația sistemului.
  • Date de localizare. Colectăm date de localizare, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dumneavoastră, care pot fi precise sau imprecise. Cantitatea de informații pe care le colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, putem utiliza GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți opta să nu ne permiteți să colectăm aceste informații fie prin refuzarea accesului la informații, fie prin dezactivarea setării de localizare de pe dispozitivul dvs. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați la această opțiune, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

 

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dvs. în alte scopuri, cu acordul dvs.

 

Prelucrăm informațiile dvs. personale pentru o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv: 

  • Pentru a facilita crearea și autentificarea conturilor și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Este posibil să procesăm informațiile dvs. pentru a vă putea crea și autentifica în contul dvs., precum și pentru a vă menține contul în stare de funcționare. 
  • Pentru a furniza și a facilita furnizarea de servicii către utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza serviciul solicitat.
  • Pentru a răspunde la solicitările utilizatorilor/oferirea de asistență utilizatorilor. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a răspunde la solicitările dvs. și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.
  • Pentru a vă trimite informații administrative. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
  • Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.
  • Pentru a permite comunicarea între utilizatori. Este posibil să vă prelucrăm informațiile dacă alegeți să utilizați oricare dintre ofertele noastre care permit comunicarea cu un alt utilizator. 
  • Pentru a solicita feedback. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când este necesar pentru a solicita feedback și pentru a vă contacta în legătură cu utilizarea serviciilor noastre. 
  • Pentru a vă trimite comunicări promoționale și de marketing. Putem prelucra informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopuri de marketing, dacă acest lucru este în conformitate cu preferințele dumneavoastră în materie de marketing. Puteți renunța în orice moment la e-mailurile noastre de marketing. Pentru mai multe informații, consultați „CARE SUNT DREPTURILE Dvs. PRIVATE?” de mai jos. 
  • Pentru a vă oferi publicitate direcționată. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a dezvolta și afișa conținut personalizat și publicitate adaptată intereselor, locației și altele. 
  • Pentru a ne proteja Serviciile. Putem prelucra informațiile dvs. ca parte a eforturilor noastre de a menține Serviciile noastre sigure și securizate, inclusiv monitorizarea și prevenirea fraudei. 
  • Pentru a identifica tendințele de utilizare. Putem prelucra informații despre modul în care utilizați Serviciile noastre pentru a înțelege mai bine modul în care acestea sunt utilizate, astfel încât să le putem îmbunătăți. 
  • Pentru a determina eficiența campaniilor noastre de marketing și promoționale. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a înțelege mai bine cum să vă oferim campanii de marketing și promoționale care sunt cele mai relevante pentru dvs. 
  • Pentru a salva sau a proteja un interes vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi prevenirea unui prejudiciu.

 3. PE CE TEMEIURI JURIDICE NE BAZĂM PENTRU A PRELUCRA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

 

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică un temei juridic) pentru a face acest lucru în conformitate cu legislația aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii pentru a ne încheia sau a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.

 

Dacă vă aflați în UE sau în Regatul Unit, această secțiune se aplică în cazul dumneavoastră.

 

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne cer să explicăm bazele legale valide pe care ne bazăm pentru a prelucra informațiile dvs. personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele temeiuri juridice pentru a prelucra informațiile dvs. personale:

  • Consimțământ. Putem prelucra informațiile dvs. dacă ne-ați dat permisiunea (adică acordul) de a utiliza informațiile dvs. personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. 
  • Executarea unui contract. Putem prelucra informațiile dvs. personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs., inclusiv furnizarea serviciilor noastre sau la cererea dvs. înainte de a încheia un contract cu dvs. 
  • Interese legitime. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele legitime de afaceri, iar aceste interese nu prevalează asupra intereselor dvs. și a drepturilor și libertăților fundamentale. De exemplu, putem prelucra informațiile dvs. personale pentru unele dintre scopurile descrise pentru a:  

§  Trimite utilizatorilor informații despre oferte speciale și reduceri la produsele și serviciile noastre

§  Dezvolta și afișa conținut publicitar personalizat și relevant pentru utilizatorii noștri

§  Analiza modul în care sunt utilizate Serviciile noastre, astfel încât să le putem îmbunătăți pentru a atrage și păstra utilizatorii

§  Susține activitățile noastre de marketing

§  Diagnostica problemele și/sau preveni activitățile frauduloase

§  Înțelege modul în care utilizatorii noștri folosesc produsele și serviciile noastre, astfel încât să putem îmbunătăți experiența utilizatorilor

  • Obligațiile legale. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau divulgarea informațiilor dvs. ca dovadă în cadrul unui litigiu în care suntem implicați. 
  • Interese vitale. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situațiile care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.

 Dacă vă aflați în Canada, această secțiune se aplică în cazul dumneavoastră.

 

Putem prelucra informațiile dvs. dacă ne-ați dat permisiunea specifică (de exemplu, consimțământul expres) de a utiliza informațiile dvs. personale într-un anumit scop sau în situații în care permisiunea dvs. poate fi dedusă (de exemplu, consimțământul implicit). Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.

 

În unele cazuri excepționale, este posibil să ni se permită din punct de vedere legal, în conformitate cu legislația aplicabilă, să prelucrăm informațiile dumneavoastră fără consimțământul dumneavoastră, inclusiv, de exemplu:

  • În cazul în care colectarea este în mod clar în interesul unei persoane și nu se poate obține consimțământul în timp util 
  • Pentru investigații și pentru detectarea și prevenirea fraudei 
  • Pentru tranzacțiile comerciale, dacă sunt îndeplinite anumite condiții
  • Dacă sunt conținute într-o declarație de martor și dacă colectarea este necesară pentru evaluarea, procesarea sau soluționarea unei cereri de despăgubire de asigurare
  • Pentru identificarea persoanelor rănite, bolnave sau decedate și comunicarea cu rudele apropiate
  • Dacă avem motive întemeiate să credem că o persoană a fost, este sau poate fi victima unui abuz financiar
  • Dacă este rezonabil să se aștepte ca procesul de colectare și utilizare cu consimțământul să compromită disponibilitatea sau acuratețea informațiilor și dacă colectarea este rezonabilă în scopuri legate de investigarea unei încălcări a unui acord sau a unei contravenții la legile Canadei sau ale unei provincii.
  • În cazul în care divulgarea este necesară pentru a respecta o citație, un mandat, o hotărâre judecătorească sau normele instanței referitoare la prezentarea de documente.
  • Dacă au fost produse de o persoană fizică în cursul activității sale profesionale, comerciale sau de afaceri, iar colectarea este în concordanță cu scopurile pentru care au fost produse informațiile.
  • În cazul în care colecția este destinată exclusiv unor scopuri jurnalistice, artistice sau literare
  • În cazul în care informația este disponibilă publicului și este specificată de reglementări

 4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

 

Pe scurt: Putem partaja informații în situațiile specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele categorii de terți.

 

Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Este posibil să împărtășim datele dvs. cu vânzători terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți („terți„) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și care au nevoie de acces la astfel de informații pentru a face această muncă. Categoriile de părți terțe cu care putem partaja informații personale sunt următoarele:

  • Rețele publicitare
  • Programe de marketing afiliat
  • Servicii de cloud computing
  • Instrumente de comunicare și colaborare
  • Furnizori de servicii de stocare a datelor
  • Servicii de analiză a datelor
  • Instrumente financiare și contabile
  • Procesatori de plăți
  • Furnizori de servicii de livrare a comenzilor
  • Entități guvernamentale
  • Instrumente de monitorizare a performanțelor
  • Instrumente de vânzări și marketing
  • Rețele sociale
  • Servicii de înregistrare și autentificare a conturilor de utilizator
  • Furnizori de servicii de găzduire de site-uri web
  • Instrumente de inginerie și proiectare a produselor
  • Platforme de retargetare
  • Instrumente de testare

De asemenea, este posibil să fim nevoiți să împărtășim informațiile dvs. personale în următoarele situații:

  • Transferuri de afaceri. Este posibil să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor pentru, orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
  • Afiliați. Este posibil să partajăm informațiile dvs. cu afiliații noștri, caz în care le vom cere acestora să respecte această notă de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră mamă și orice filiale, parteneri de asociere în participațiune sau alte companii pe care le controlăm sau care se află sub control comun cu noi.
  • Parteneri de afaceri. Este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
  • Alți utilizatori. Atunci când partajați informații personale (de exemplu, prin postarea de comentarii, contribuții sau alt conținut în cadrul Serviciilor) sau interacționați în alt mod cu zonele publice ale Serviciilor, aceste informații personale pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi puse la dispoziția publicului în afara Serviciilor, în mod perpetuu. În mod similar, alți utilizatori vor putea să vadă descrierile activității dvs., să comunice cu dvs. în cadrul Serviciilor noastre și să vă vizualizeze profilul.

 5. CARE ESTE POZIȚIA NOASTRĂ FAȚĂ DE SITE-URILE WEB ALE TERȚILOR?

 

Pe scurt: Nu suntem responsabili pentru siguranța informațiilor pe care le partajați cu terțe părți cu care putem avea legături sau care fac publicitate pe Serviciile noastre, dar care nu sunt afiliate la Serviciile noastre.

 

Serviciile pot avea legături către site-uri web, servicii online sau aplicații mobile ale unor terțe părți și/sau pot conține reclame de la terțe părți care nu sunt afiliate cu noi și care pot avea legături către alte site-uri web, servicii sau aplicații. În consecință, nu oferim nicio garanție cu privire la astfel de terțe părți și nu vom fi răspunzători pentru nicio pierdere sau daună cauzată de utilizarea unor astfel de site-uri web, servicii sau aplicații ale unor terțe părți. Includerea unui link către un site web, serviciu sau aplicație a unei terțe părți nu implică o aprobare din partea noastră. Nu putem garanta siguranța și confidențialitatea datelor pe care le furnizați unor terțe părți. Orice date colectate de către terți nu sunt acoperite de acest aviz de confidențialitate. Nu suntem răspunzători pentru conținutul sau practicile și politicile de confidențialitate și securitate ale terților, inclusiv ale altor site-uri web, servicii sau aplicații care pot fi legate către sau de la Servicii. Ar trebui să consultați politicile unor astfel de părți terțe și să le contactați direct pentru a vă răspunde la întrebări.

 

 

6. FOLOSIM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

 

Pe scurt: Este posibil să folosim module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dumneavoastră.

 

Este posibil să folosim cookie-uri și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balize web și pixeli) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care folosim astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.

 

 

7. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

 

Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această notă de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

 

Vom păstra informațiile dvs. personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această notă de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă de păstrare mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va necesita păstrarea informațiilor dvs. personale pentru o perioadă mai lungă decât perioada de timp în care utilizatorii au un cont la noi.

 

În cazul în care nu mai avem nicio necesitate comercială legitimă de a prelucra informațiile dvs. personale, vom șterge sau anonimiza astfel de informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. personale și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când va fi posibilă ștergerea lor.

 

 

8. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?

 

Pe scurt: Ne propunem să protejăm informațiile dvs. personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizaționale și tehnice.

 

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea tuturor informațiilor personale pe care le prelucrăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică pe internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură, astfel încât nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte părți terțe neautorizate nu vor putea să ne învingă securitatea și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră. Deși vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea de informații personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul dvs. risc. Ar trebui să accesați Serviciile doar într-un mediu securizat.

 

 

9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LA CONFIDENȚIALITATE?

 

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (UK) și Canada, aveți drepturi care vă permit un acces și un control mai mare asupra informațiilor dumneavoastră personale. Puteți revizui, modifica sau închide contul dvs. în orice moment.

 

În unele regiuni (cum ar fi SEE, Regatul Unit și Canada), aveți anumite drepturi în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. personale; și (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne prin intermediul detaliilor de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA PREZENTA NOTIFICARE?” de mai jos.

 

Vom lua în considerare și vom acționa în urma oricărei solicitări în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

 

Dacă vă aflați în SEE sau în Regatul Unit și considerați că prelucrăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor din statul membru sau la autoritatea de protecție a datelor din Regatul Unit.

 

 Dacă vă aflați în Elveția, puteți contacta Comisariatul federal pentru protecția datelor și informații.

 

Retragerea consimțământului dumneavoastră: În cazul în care ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru a prelucra informațiile dvs. personale, care poate fi un consimțământ expres și/sau implicit, în funcție de legislația aplicabilă, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne prin intermediul detaliilor de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA PREZENTA NOTIFICARE?” de mai jos.

 

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici, atunci când legislația aplicabilă permite, nu va afecta prelucrarea informațiilor dvs. personale efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.

 

Renunțarea la comunicările promoționale și de marketing: Vă puteți dezabona de la comunicările noastre promoționale și de marketing în orice moment, făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA PREZENTA NOTIFICARE?” de mai jos. În acest caz, veți fi eliminat de pe listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să continuăm să comunicăm cu dvs. – de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde la cererile de servicii sau în alte scopuri care nu țin de marketing.

 

Informații despre cont

 

Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

  • Să vă conectați la setările contului dvs. și să vă actualizați contul de utilizator.

La solicitarea dumneavoastră de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm unele informații în fișierele noastre pentru a preveni fraudele, a rezolva problemele, a ajuta la orice investigații, a aplica termenii noștri legali și/sau a respecta cerințele legale aplicabile.

 

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browser-elor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să vă setați browser-ul pentru a elimina cookie-urile și pentru a le respinge. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. De asemenea, puteți opta să refuzați publicitatea bazată pe interese de către agenții de publicitate de pe Serviciile noastre.

 

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la contact@joylearning.ro

 

 

10. COMENZI PENTRU FUNCȚIILE „DO-NOT-TRACK” / NU URMĂRI

 

Majoritatea browser-elor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție sau o setare Do-Not-Track („DNT”)  / NU URMĂRI pe care o puteți activa pentru a vă semnala preferința de confidențialitate de a nu fi monitorizate și colectate date despre activitățile dvs. de navigare online. În acest stadiu, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele DNT ale browser-ului sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. În cazul în care se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl respectăm în viitor, vă vom informa cu privire la această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.

 

 

11. REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?

 

Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident al Californiei, vi se acordă drepturi specifice în ceea ce privește accesul la informațiile dumneavoastră personale.

 

Secțiunea 1798.83 din Codul civil al Californiei, cunoscută și sub numele de legea „Shine The Light”, permite utilizatorilor noștri care sunt rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) pe care le-am dezvăluit unor terți în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cu care am partajat informații personale în anul calendaristic imediat anterior. Dacă sunteți rezident al Californiei și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți cererea în scris folosind informațiile de contact furnizate mai jos.

 

Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat în Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le postați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea acestor date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public pe Servicii, dar vă rugăm să fiți conștienți de faptul că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet sau integral din toate sistemele noastre (de exemplu, copii de rezervă etc.).

 

Notificare privind confidențialitatea CCPA

 

Codul de reglementări din California definește un „rezident” ca fiind:

 

(1) orice persoană fizică care se află în statul California în alte scopuri decât cele temporare sau tranzitorii și

(2) orice persoană fizică care are domiciliul în statul California și care se află în afara statului California în scop temporar sau tranzitoriu

 

Toate celelalte persoane fizice sunt definite drept „nerezidenți”.

 

Dacă această definiție a „rezidentului” vi se aplică, trebuie să respectăm anumite drepturi și obligații în ceea ce privește informațiile dumneavoastră personale.

 

Ce categorii de informații personale colectăm?

 

Am colectat următoarele categorii de informații personale în ultimele douăsprezece (12) luni:

  

Categoria

Exemple

Colectate

A. Identificatori

Detalii de contact, cum ar
fi numele real, pseudonimul, adresa poștală, numărul de telefon sau numărul
de telefon mobil de contact, identificatorul personal unic, identificatorul
online, adresa de protocol internet, adresa de e-mail și numele contului.

 

NU

B. Categoriile de informații
cu caracter personal enumerate în legea din California privind evidența
clienților

Nume, date de contact,
educație, loc de muncă, istoric de angajare și informații financiare

 

NU

C. Caracteristici de
clasificare protejate în conformitate cu legislația californiană sau federală

Sexul și data nașterii

 

NU

D. Informații comerciale

Informații despre tranzacții,
istoricul achizițiilor, detalii financiare și informații de plată

NU

E. Informații biometrice

Amprentele digitale și
vocale

NU

F. Internet sau alte
activități similare în rețea

Istoricul de navigare,
istoricul de căutare, comportamentul online, datele privind interesele și
interacțiunile cu site-ul nostru și cu alte site-uri web, aplicații, sisteme
și reclame

NU

G. Date de geolocalizare

Locația dispozitivului

NU

H. Informații audio,
electronice, vizuale, termice, olfactive sau similare

Imagini și înregistrări
audio, video sau convorbiri telefonice create în legătură cu activitățile
noastre comerciale

NU

I. Informații profesionale
sau legate de locul de muncă

Detalii de contact pentru a
vă oferi Serviciile noastre la nivel de afaceri sau titlul postului,
istoricul muncii și calificările profesionale, dacă solicitați un loc de
muncă la noi.

NU

J. Informații privind
educația

Înregistrările studenților
și informațiile din director

NU

K. Deduceri trase din alte
informații cu caracter personal

Deduceri trase din oricare
dintre informațiile personale colectate enumerate mai sus pentru a crea un
profil sau un rezumat despre, de exemplu, preferințele și caracteristicile
unei persoane.

NU

L. Informații personale sensibile

Informații de conectare la
cont, conținutul mesajelor de e-mail sau al mesajelor text și numerele
cardurilor de debit sau de credit

NU

 Vom utiliza și păstra informațiile personale colectate după cum este necesar pentru a furniza Serviciile sau pentru:

  • Categoria L – Atâta timp cât utilizatorul are un cont la noi

Informațiile din categoria L pot fi utilizate sau divulgate unui furnizor de servicii sau unui contractant în scopuri suplimentare, specificate. Aveți dreptul de a limita utilizarea sau divulgarea informațiilor dumneavoastră personale sensibile.

 

De asemenea, este posibil să colectăm și alte informații cu caracter personal în afara acestor categorii, în cazurile în care interacționați cu noi personal, online, prin telefon sau prin poștă, în contextul:

  • Primirii de ajutor prin intermediul canalelor noastre de asistență pentru clienți; 
  • Participării la sondaje sau concursuri pentru clienți; și 
  • Facilitării furnizării serviciilor noastre și pentru a răspunde la solicitările dumneavoastră. 

Cum folosim și împărtășim informațiile dumneavoastră personale?

 JOY LEARNING CENTRE S.R.L. colectează și împărtășește informațiile dvs. personale prin:

  • Cookie-uri de direcționare/ cookie-uri de marketing 
  • Cookie-uri pentru social media 
  • Balize/Pixeluri/Tag-uri 
  • Plugin-uri pentru rețelele sociale: Facebook, Instagram și Youtube. Utilizăm funcții de social media, cum ar fi un buton „Like”, și widget-uri, cum ar fi un buton „Share”, în Serviciile noastre. Astfel de funcții pot procesa adresa dumneavoastră de protocol internet (IP) și pot urmări ce pagină vizitați pe site-ul nostru. Este posibil să plasăm un cookie pentru a permite funcționarea corectă a funcției. Dacă sunteți conectat la o anumită platformă de socializare și interacționați cu un widget sau un buton care aparține platformei respective, aceste informații pot fi înregistrate în profilul dvs. de pe platforma respectivă de socializare. Pentru a evita acest lucru, ar trebui să vă deconectați de pe acea platformă de social media înainte de a accesa sau de a utiliza Serviciile. Caracteristicile și widget-urile de social media pot fi găzduite de o terță parte sau găzduite direct pe Serviciile noastre. Interacțiunile dvs. cu aceste funcții sunt guvernate de notificările de confidențialitate ale companiilor care le furnizează. Făcând clic pe unul dintre aceste butoane, sunteți de acord cu utilizarea acestui plugin și, în consecință, cu transferul de informații personale către serviciul de social media corespunzător. Nu avem niciun control asupra esenței și amplorii acestor date transmise sau asupra prelucrării lor suplimentare.

Mai multe informații despre practicile noastre de colectare și partajare a datelor pot fi găsite în această notă de confidențialitate.

 

Ne puteți contacta prin e-mail la adresa contact@joylearning.ro, sau prin intermediul detaliilor de contact din partea de jos a acestui document.

 

În cazul în care utilizați un agent autorizat pentru a vă exercita dreptul de retragere, putem refuza o cerere dacă agentul autorizat nu prezintă dovada că a fost autorizat în mod valabil să acționeze în numele dumneavoastră.

 

Vor fi împărtășite informațiile dumneavoastră cu altcineva?

 

Putem dezvălui informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii în conformitate cu un contract scris încheiat între noi și fiecare furnizor de servicii. Fiecare furnizor de servicii este o entitate cu scop lucrativ care prelucrează informațiile în numele nostru, urmând aceleași obligații stricte de protecție a confidențialității impuse de CCPA.

 

Este posibil să folosim informațiile dvs. personale în scopuri comerciale proprii, cum ar fi cercetarea internă pentru dezvoltare tehnologică și demonstrații. Acest lucru nu este considerat a fi o „vânzare” a informațiilor dumneavoastră personale.

 

JOY LEARNING CENTRE S.R.L. nu a vândut sau împărtășit informații personale unor terțe părți în scopuri de afaceri sau comerciale în ultimele douăsprezece (12) luni. JOY LEARNING CENTRE S.R.L. a dezvăluit următoarele categorii de informații personale unor terțe părți în scopuri profesionale sau comerciale în ultimele douăsprezece (12) luni:

Categoriile de terți cărora le-am dezvăluit informații personale în scopuri de afaceri sau comerciale pot fi găsite la rubrica „CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?”.

 

Drepturile dvs. cu privire la datele dvs. personale

 

Dreptul de a solicita ștergerea datelor – Cererea de ștergere

 

Puteți solicita ștergerea informațiilor dvs. personale. Dacă ne solicitați să vă ștergem informațiile personale, vom respecta cererea dvs. și vom șterge informațiile dvs. personale, sub rezerva anumitor excepții prevăzute de lege, cum ar fi (dar fără a se limita la) exercitarea de către un alt consumator a dreptului său la liberă exprimare, cerințele noastre de conformitate care rezultă dintr-o obligație legală sau orice prelucrare care poate fi necesară pentru a ne proteja împotriva activităților ilegale.

 

Dreptul de a fi informat – Cererea de a ști

 

În funcție de circumstanțe, aveți dreptul să știți:

  • dacă strângem și utilizăm informațiile dvs. personale;
  • categoriile de informații cu caracter personal pe care le colectăm;
  • scopurile în care sunt utilizate informațiile personale colectate;
  • dacă vindem sau împărtășim informații personale unor terțe părți;
  • categoriile de informații personale pe care le-am vândut, împărtășit sau divulgat în scopuri comerciale;
  • categoriile de terți cărora le-au fost vândute, partajate sau divulgate informațiile cu caracter personal în scopuri comerciale;
  • scopul comercial sau de afaceri pentru colectarea, vânzarea sau partajarea informațiilor personale; și
  • informațiile personale specifice pe care le-am colectat despre dumneavoastră.

În conformitate cu legislația aplicabilă, nu suntem obligați să furnizăm sau să ștergem informațiile despre consumatori care sunt șterse ca răspuns la o solicitare a unui consumator sau să reidentificăm datele individuale pentru a verifica o solicitare a unui consumator.

 

Dreptul la nediscriminare pentru exercitarea dreptului la viață privată al consumatorului

 

Nu vă vom discrimina în cazul în care vă exercitați dreptul la confidențialitate.

 

Dreptul de a limita utilizarea și dezvăluirea informațiilor personale sensibile



În cazul în care compania colectează oricare dintre următoarele:

  • informații de securitate socială, permise de conducere, cărți de identitate de stat, numere de pașaport
  • informații de conectare la cont
  • numere de cărți de credit, informații despre conturi financiare sau credențiale care permit accesul la astfel de conturi
  • geolocalizare precisă
  • originea rasială sau etnică, convingerile religioase sau filozofice, apartenența la un sindicat
  • conținutul e-mailurilor și al mesajelor text, cu excepția cazului în care întreprinderea este destinatarul vizat al comunicării
  • date genetice, date biometrice și date privind sănătatea
  • date privind orientarea sexuală și viața sexuală

aveți dreptul de a solicita acelei companii să limiteze utilizarea informațiilor dvs. personale sensibile la utilizarea necesară pentru prestarea serviciilor.

 

Odată ce o companie primește cererea dumneavoastră, nu mai are voie să utilizeze sau să divulge informațiile dumneavoastră personale sensibile în niciun alt scop, cu excepția cazului în care vă dați consimțământul pentru utilizarea sau divulgarea de informații personale sensibile în scopuri suplimentare.

 

Vă rugăm să rețineți că informațiile personale sensibile care sunt colectate sau prelucrate fără scopul de a deduce caracteristici despre un consumator nu sunt acoperite de acest drept, precum și informațiile disponibile public.

 

Pentru a vă exercita dreptul de a limita utilizarea și dezvăluirea informațiilor personale sensibile, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@joylearning.ro sau să trimiteți o cerere de acces la datele cu caracter personal.

 

Procesul de verificare

 

La primirea cererii dumneavoastră, va trebui să vă verificăm identitatea pentru a stabili dacă sunteți aceeași persoană despre care avem informații în sistem. Aceste eforturi de verificare ne cer să vă cerem să furnizați informații pentru a le putea compara cu informațiile pe care ni le-ați furnizat anterior. De exemplu, în funcție de tipul de solicitare pe care o trimiteți, vă putem cere să furnizați anumite informații pentru a putea compara informațiile pe care le furnizați cu informațiile pe care le avem deja în dosar sau vă putem contacta prin intermediul unei metode de comunicare (de exemplu, telefon sau e-mail) pe care ne-ați furnizat-o anterior. De asemenea, putem utiliza și alte metode de verificare, în funcție de circumstanțe.

 

Vom utiliza informațiile personale furnizate în cererea dumneavoastră doar pentru a vă verifica identitatea sau autoritatea de a face cererea. În măsura în care este posibil, vom evita să vă solicităm informații suplimentare în scopul verificării. Cu toate acestea, în cazul în care nu putem verifica identitatea dvs. din informațiile pe care le deținem deja, vă putem solicita să furnizați informații suplimentare în scopul verificării identității dvs. și în scopuri de securitate sau de prevenire a fraudelor. Vom șterge astfel de informații suplimentare furnizate imediat ce terminăm de verificat identitatea dumneavoastră.

 

Alte drepturi de confidențialitate

  • Vă puteți opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Puteți solicita corectarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care acestea sunt incorecte sau nu mai sunt relevante sau puteți solicita restricționarea prelucrării informațiilor.
  • Puteți desemna un agent autorizat să depună o cerere în numele dumneavoastră în temeiul CCPA. Putem refuza o cerere din partea unui agent autorizat care nu prezintă dovada că a fost autorizat în mod valabil să acționeze în numele dumneavoastră în conformitate cu CCPA.
  • Puteți solicita să renunțați la vânzarea sau partajarea viitoare a informațiilor dvs. personale către terțe părți. La primirea unei cereri de renunțare, vom da curs cererii cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de cincisprezece (15) zile de la data depunerii cererii.

Pentru a vă exercita aceste drepturi, ne puteți contacta prin e-mail la adresa contact@joylearning.ro sau prin intermediul detaliilor de contact din partea de jos a acestui document. Dacă aveți o plângere cu privire la modul în care vă gestionăm datele, ne-ar plăcea să ne contactați.

 

 

12. REZIDENȚII DIN VIRGINIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?

 

Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident al statului Virginia, vi se pot acorda drepturi specifice în ceea ce privește accesul și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale.

 

Aviz de confidențialitate CDPA din Virginia

 

În conformitate cu Legea privind protecția datelor consumatorilor din Virginia (CDPA):

 

„Consumator” înseamnă o persoană fizică rezidentă în Commonwealth care acționează numai în cadrul unei gospodării sau al unei persoane fizice. Acesta nu include o persoană fizică care acționează într-un context comercial sau de angajare.

 

„Date cu caracter personal” înseamnă orice informație care este legată sau poate fi legată în mod rezonabil de o persoană fizică identificată sau identificabilă. „Datele cu caracter personal” nu includ datele șterse sau informațiile disponibile publicului.

 

„Vânzarea de date cu caracter personal” înseamnă schimbul de date cu caracter personal în schimbul unei sume de bani.

 

În cazul în care această definiție de „consumator” vi se aplică, trebuie să respectăm anumite drepturi și obligații în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal.

 

Informațiile pe care le colectăm, le folosim și le dezvăluim despre dvs. vor varia în funcție de modul în care interacționați cu JOY LEARNING CENTRE S.R.L. și Serviciile noastre.

 

Drepturile dvs. cu privire la datele dvs. personale

  • Dreptul de a fi informat dacă prelucrăm sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal 
  • Dreptul de acces la datele dumneavoastră personale
  • Dreptul de a corecta inexactitățile din datele dumneavoastră personale
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal
  • Dreptul de a obține o copie a datelor cu caracter personal pe care le-ați partajat anterior cu noi
  • Dreptul de a renunța la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care acestea sunt utilizate pentru publicitatea direcționată, vânzarea de date cu caracter personal sau crearea de profiluri în vederea luării unor decizii care produc efecte juridice sau efecte semnificative similare („crearea de profiluri”).

JOY LEARNING CENTRE S.R.L. nu a vândut niciun fel de date cu caracter personal unor terțe părți în scopuri de afaceri sau comerciale. JOY LEARNING CENTRE S.R.L. nu va vinde în viitor date cu caracter personal aparținând vizitatorilor site-ului, utilizatorilor și altor consumatori.

 

Exercitați-vă drepturile prevăzute de CDPA din Virginia

 

Mai multe informații despre practicile noastre de colectare și partajare a datelor pot fi găsite în această notă de confidențialitate.

 

Ne puteți contacta prin e-mail la adresa contact@joylearning.ro, prin depunerea unei cereri de acces la datele cu caracter personal sau prin consultarea detaliilor de contact din partea de jos a acestui document.

 

În cazul în care utilizați un agent autorizat pentru a vă exercita drepturile, putem refuza o cerere dacă agentul autorizat nu prezintă dovada că a fost autorizat în mod valabil să acționeze în numele dumneavoastră.

 

Procesul de verificare

 

Vă putem solicita să furnizați informații suplimentare necesare în mod rezonabil pentru a verifica cererea dumneavoastră și a consumatorului dumneavoastră. În cazul în care trimiteți cererea prin intermediul unui agent autorizat, este posibil să fie necesar să colectăm informații suplimentare pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă procesa cererea.

 

La primirea cererii dumneavoastră, vă vom răspunde fără întârzieri nejustificate, dar, în toate cazurile, în termen de patruzeci și cinci (45) de zile de la primire. Perioada de răspuns poate fi prelungită o singură dată cu încă patruzeci și cinci (45) de zile suplimentare atunci când este necesar în mod rezonabil. Vă vom informa cu privire la orice astfel de prelungire în perioada inițială de răspuns de 45 de zile, împreună cu motivul prelungirii.

 

Dreptul la recurs

 

În cazul în care refuzăm să luăm măsuri cu privire la cererea dumneavoastră, vă vom informa cu privire la decizia noastră și la motivele care au stat la baza acesteia. Dacă doriți să contestați decizia noastră, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa contact@joylearning.ro. În termen de șaizeci (60) de zile de la primirea apelului, vă vom informa în scris cu privire la orice măsură luată sau nu ca răspuns la apel, inclusiv o explicație scrisă a motivelor care stau la baza deciziilor. În cazul în care apelul dumneavoastră este respins, puteți contacta Procurorul General pentru a depune o plângere.

 

 

13. FACEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?

 

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a ne conforma legilor relevante.

 

Este posibil să actualizăm periodic această notificare de confidențialitate. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată „Revizuit” actualizată, iar versiunea actualizată va intra în vigoare imediat ce va fi accesibilă. În cazul în care aducem modificări importante acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie prin afișarea la loc vizibil a unei notificări cu privire la aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să consultați frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la modul în care vă protejăm informațiile.

 

 

14. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?

 

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această notificare, ne puteți trimite un e-mail la contact@joylearning.ro sau ne puteți contacta prin poștă la:

 

JOY LEARNING CENTRE S.R.L.

Bulevardul Unirii, Bloc 6B, Etaj 2

Făgăraș, Brașov 505200

România

 

 

15. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

 

În funcție de legile aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita accesul la informațiile personale pe care le colectăm de la dumneavoastră, de a le modifica sau de a le șterge. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să completați și să trimiteți o cerere de acces la datele cu caracter personal la adresa de e-mail contact@joylearning.ro.