Politica de livrare comandă

  • Home
  • Politica de livrare comandă
Shape Image One

POLITICA DE EXPEDIERE ȘI LIVRARE

Ultima actualizare 07 mai 2024Politica de expediere și livrare face parte din Termenii și condițiile noastre („Termeni”) și, prin urmare, trebuie citită împreună cu Termenii noștri principali: https://www.joylearning.ro/termeni-si-conditii/. Vă rugăm citiți cu atenție Politica de expediere și livrare atunci când achiziționați produsele noastre. Această politică se va aplica oricărei comenzi pe care o plasați la noi.

CARE SUNT OPȚIUNILE MELE DE EXPEDIERE ȘI LIVRARE?

Ridicarea în magazin

Pentru anumite achiziții este disponibilă ridicarea în magazin. Ridicările sunt disponibile de luni până vineri, de la 09:00 AM la 06:00 pm. Oferim diverse opțiuni de livrare. În unele cazuri, un furnizor terț poate gestiona inventarul nostru și va fi responsabil pentru expedierea produselor dumneavoastră.

Taxe de expediere

Oferim servicii de expediere la următoarele tarife:

Metoda de expediere                                             Taxa de expediere

serviciu de curierat                                           15 lei – 1500 lei în funcție de destinați

3 – 5 zile lucrătoare

Toate orele și datele indicate pentru livrarea produselor sunt date cu bună credință, dar sunt doar estimări. Pentru consumatorii din UE și Marea Britanie: Acest lucru nu vă afectează drepturile legale. Cu excepția cazului în care se menționează în mod specific, timpii de livrare estimați reflectă cea mai apropiată livrare disponibilă, iar livrările vor fi efectuate în termen de 30 de zile de la data la care acceptăm comanda dvs. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termenii noștri.

LIVRAȚI LA NIVEL INTERNAȚIONAL?

Oferim servicii de livrare în întreaga lume. Transportul gratuit nu este valabil pentru comenzile internaționale. Pentru informații despre procesul vamal:

– Trimiteți un e-mail la contact@joylearning.ro

Vă rugăm să rețineți că este posibil să ne supunem la diverse reguli și restricții în ceea ce privește unele livrări internaționale și este posibil să vă supuneți unor taxe și impozite suplimentare asupra cărora nu avem niciun control. Dacă se aplică astfel de cazuri, sunteți responsabil pentru respectarea legilor aplicabile în țara în care locuiți și veți fi responsabil pentru orice astfel de costuri sau taxe suplimentare.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ COMANDA MEA ESTE ÎNTÂRZIATĂ?

Dacă livrarea este întârziată din orice motiv, vă vom anunța cât mai curând posibil și vă vom informa cu privire la o dată estimată revizuită pentru livrare. Pentru consumatorii din UE și Regatul Unit: Acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră legale. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termenii noștri.

ÎNTREBĂRI DESPRE RETURURI?

Dacă aveți întrebări despre retururi, vă rugăm să consultați Politica noastră de returnare: https://www.joylearning.ro/politica-de-anulare-comanda

CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ POLITICĂ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii suplimentare, ne puteți contacta prin:

– E-mail: contact@joylearning.ro